تبلیغات

ایده استارتاپی نشان

اگر تجربه راه اندازی کسب و کار و ایده استارتاپی را دارید و در مسیر بازاریابی و تبلیغات آن هستید، حتما یک چالش را تجربه کرده اید. چالشی به نام نحوه معرفی کسب وکار و استارتاپتان. بله واقعیت این است که گاها سرمایه لازم برای تبلیغات و مارکتینگ وجود دارد اما مشکل چیز دیگری است. مشکل پیدا کردن روش های تبلیغات و مارکتینگ است. پیدا کردن بهترین روش های معرفی محصول و سرویس از میان میلیون ها فرصت تبلیغاتی.

واقعیت این است که ایده نشان از میان یک مشکل و خلا برای تیم ایده باران بیرون آمد. با توجه به مدیریت همزمان چند کسب و کار و استارتاپ، تیم ما نیاز به استفاده از روش های مختلف تبلیغاتی دارد و در این میان پس از صرف هزینه های بالا و عدم نتیجه گیری، ایده ای شکل گرفت و مثل همه ایده های موفق این سوال را در ذهن ایجاد کرد که: چرا این ایده تا به حال اجرایی نشده است؟

واحد تحقیقاتی سریعا دست به کار شد و بعد از بررسی هایی متوجه شدیم فقط یک نمونه از این ایده در هند اجرایی شده است و نمونه دیگری ندارد. این مساله رو قبلا هم تجربه کردیم که یک ایده ابتدا از هند شکل بگیرد و بعد در کشورهای دیگه بهتر اجرا بشه.

صنعت تبلیغات یکی از بهترین حوزه ها برای سرمایه گذاری

ایده نشان یک ایده استارتاپی در زمینه تبلیغات و مارکتینگ است و میتوان گفت مانند نقشی که اکسیژن برای بدن انسان دارد نشان برای کسب و کارها خواهد داشت. صنعت تبلیغات را میتوان از آینده دارترین صنایع کسب و کار نام برد چرا که با پیشرفت حوزه های کسب و کار و توسعه عصر دیجیتال طبیعتا نیاز به معرفی و اطلاع رسانی هم بیشتر خواهد شد. از طرفی تبلیغات، سرویس و خدمتی است که دائما برای یک برند نیاز است و این طور نیست که سرکتی، یک بار تبلیغات کرده و دیگر نیازی به تبلیغات نداشته باشد. برای مثال برندی مانند ایرانسل که کل ایران آن را می شناسند باز هم هزینه های کلان برای تبلیغات و مارکتینگ خود میکند. بنابراین یکی از بهترین حوزه ها برای راه اندازی استارتاپ و کسب و کار جدید، بدون شک حوزه تبلیغات است.

چند سوال و جواب قبل از ارائه ایده:

این ایده برای چه کسانی مناسب است:

کسانی که علاقمد اجرای ایده های marketplace هستند. منظور از این سبک ایده ها این است که استارتاپ مورد نظر، یک پلتفرم واسط میان سرویس دهنده و سرویس گیرنده است و اسنپ بهترین مثال برای این نوع کسب و کارها در ایران است. که به عنوان واسطی میان رانندگان و مسافرین عمل میکند. همچنین کسانی که برای اولین تجربه استارتاپی خود زیاد نمیخواهند ریسک کنند و دنبال ایده ای با احتمال موفقیت بالا هستند.

پتانسیل درآمدزایی ایده چقدر است؟

صنعت تبلیغات صنعتی گران و پرسود است. اگر شما همین الان یک ایده تبلیغاتی جدید برای اولین بار داشته باشید شرکت هایی هستند که ارقام بالایی را تنها برای دریافت ایده شما بپردازند. چرا که هر شرکت و برندی تمایل شدید به دیده شدن دارد. ایده نشان هم با علم به این موضوع شکل گرفته است و دارای پتانسیل کسب درآمد بسیار بالا می باشد.

تبلیغات

امکان اجرای بین المللی این استارتاپ وجود دارد؟

بله. در سطج جهانی تنها یک مورد مشابه به این ایده مشاهده شده که بسیار ضعیف است و به آسانی میتوان برای مارکت جهانی برنامه ریزی کرد. همانطور که میدانید واحد بلاکچین ایده باران، مدام ایده های حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال را بررسی میکند و ایده نشان نیز امکان ترکیب با ارزهای دیجیتال و تبدیل شدن به استارتاپی که خدمات بین المللی ارائه میدهد را دارد.

چرا این ایده عالی است؟

اسنپ، کسب و کار سنتی آژانس حمل و نقل و مسافرتی را حذف کرد، استارتاپ airbnb، جایگزینی محبوب برای اسکان در هتل ها ارائه نمود، آمازون، فروش به روش سنتی را به چالش کشیده و … در این ایده ما شرکت های تبلیغاتی را به چالش خواهیم کشید و به نوعی روشی جایگزین که منافع بسیاری را نتمین خواهد کرد.

 

کاربر گرامی برای مشاهده مطالب ویژه ابتدا در سایت عضو شده و سپس از بخش خرید اشتراک ایده باران، ایده بارانی ویژه شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *