کسب وکار اینترنتی توییتر چقدر هزینه دارد؟

کسب وکار اینترنتی توییتر چقدر هزینه دارد؟

 کسب وکار اینترنتی توییتر چقدر هزینه دارد؟

بررسی درامدهای وبسایتهای بزرگ همیشه جذاب بوده است  و این امار و ارقام شور و شوق راه اندازی سیستم های مشابه را در افراد ایجاد میکند.اما بد نیست با هزینه های این نوع سیستمها هم اشنا شویم.
Henrik Werdelin مدیر عامیل شرکت سرمایه‌گذاری Prehype است که در تاسیس شرکت‌های بسیاری مشارکت داشته است. هنریک می‌گوید که ساختن اپلیکیشینی مثل توییتر دشوار نخواهد بود، اما درست کردن امکانات لایه‌لایه‌ای آن به زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد.

وردلین که در یک کلاس یک روزه Ruby on Rails، برنامه شبیه‌سازی شده توییتر را ساخته است می‌گوید که “درست کردن توییتر ۱۰ ساعت زمان می‌برد و یک توسعه‌دهنده خوب می‌تواند این کار را سریع‌تر هم انجام دهد.” یعنی اگر یک لپ‌تاپ داشته باشید، ایجاد یک توییتر دیگر به استثنای یک دوره روبی‌آن‌ریلز ۱۶۰ دلاری و یک پلتفرم ابری، برای شما هزینه‌ای نخواهد داشت.

 کسب وکار اینترنتی توییتر چقدر هزینه دارد؟

کسب وکار اینترنتی توییتر چقدر هزینه دارد؟

البته وردلین می‌گوید که “کار به این سادگی هم نیست. امروزه بحث نه بر سر ایجاد بستر تکنولوژی، بلکه بر سر خلق تجربه کاربری ‌است که در صدر کار قرار می‌گیرد. همین بستر است که میان کاربران و محصول ارتباط ایجاد می‌کند و ارزش محصول را به کاربر نشان می‌دهد.”

ارزش یک محصول بسته به قابلیت توسعه آن است. مساله فقط این نیست که امروز یک محصول تولید کنید. در عوض این، شما باید یک کسب‌وکار به راه بیاندازید. یک کسب و کار اجتماعی از افراد است که از طریق روندها، ساختارها، دریافت بازخورد و تحلیل، کار خود را توسعه می‌دهند.
در نتیجه اگر شما قصد دارید که یک محصول کارآمد با هزینه حداقلی به بازار عرضه کنید، بسته به مهارت‌های توسعه‌دهندگان و طراحانی که استخدام می‌کنید به ۵۰.۰۰۰ الی ۲۵۰.۰۰۰ دلار سرمایه نیاز دارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *