چگونگی مدیریت بازاریابی یک کسب و کار

برای دانستن چگونگی عملکرد برخی مدیران، یک فرم خودارزیابی آنلاین به ۱۲۳۲ نفر بازاریاب ارشد در ۷۱ کشور مختلف توسط بارتا و باروایز دادند تا بفهمند این مدیران چه اطلاعاتی دارند، چگونه مدیریت می‌کنند و چقدر خودشان را از نظر تاثیری که بر عملکرد کسب‌ و کار دارند موفق می‌دانند. همچنین آنها داده‌هایی را در مورد حدود ۷هزار مدیر بازاریابی و مدیران دیگر در حوزه‌های مالی و فروش تحلیل کردند و با تعدادی مدیر بازاریابی نیز مصاحبه کردند.
این دو محقق، در تحقیق خود ۱۲ مجموعه رفتار را شناسایی کردند که محرک اثر موفقیت شغلی و تاثیر مدیران بازاریابی بر کسب‌وکار است.

مهارت‌های فنی بازاریابی اهمیت داشتند، اما مهم‌تر از آن کسب‌ و کار گسترده‌تر بازاریاب‌های ارشد و مهارت‌ها و رفتارهای مدیریتی آنها بود. ۱۲ قدرت مدیران بازاریابی که در چهار زیرمجموعه قرار می‌گیرند عبارت است از:

 

چگونگی مدیریت بازاریابی یک کسب و کار

 

برای مشاهده مطالب ویژه اشتراک ایده باران خریداری نمایید.

مطالب مشابه در ایده باران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *