کسب موفقیت

چگونه تکنولوژی موجب کسب موفقیت ما می شود

چگونه تکنولوژی موجب کسب موفقیت ما می شود

بسیاری از مردم معتقدند که تکنولوژی امروزی در بسیاری از نقاط جهان باعث شده که زندگی ساده تری داشته باشیم و اجازه می دهد زمان بیشتری را برای کارهای دیگر داشته باشیم و در نهایت به ما ارزشی از فرصت ها جهت زندگی راحت تر و بهتر اعطا می کند.

کسب موفقیت

کسب موفقیت

در حالی که ما گاهی اوقات احساس می کنیم که باید رایانه را از پنجره به بیرون بیاندازیم، آیا می توانید زندگی بدون فیس بوک و دیگر رسانه های اجتماعی و زندگی بدون اینترنت  را تصور کنید؟
در مورد مسائلی از قبیل بهره وری و ارتباطات، تکنولوژی قطعا می تواند تاثیر مثبت داشته باشد. اما چیزی که به ندرت توجه می شود این است که تکنولوژی چه مقدار می تواند به ما در مورد موفقیت بیاموزد.
در اینجا، آنچه را که تکنولوژی می تواند به ما بیاموزد تا زندگی موفقی داشته باشیم آورده شده است.

تکنولوژی امروزی چه چیزی را می تواند به ما در مورد موفقیت بیاموزد؟

IOS ( سیستم عام آیفون و آیپد ) ،آندروید و ویندوز – سیستم اعتقادی خودتان را شناسایی کنید !

در حالی که بر سر این موضوع که کدام موبایل ها و یا سیستم عامل ها کارکرد بهتری دارند، جدال است و همچنین افراد وقت بسیار زیادی را جهت متقاعد کردن شما صرف می کنند، آیا تا به حال سیستم باور و اعتقاد خودتان را انتخاب کرده اید؟ (به عنوان مثال، مجموعه ای واقعی از احکام که شما در زندگی روزانه خود آنها را اعمال می کنید).
مهاتما گاندی گفت: “باور شما به تفکرتان تبدیل می شود، افکار شما به کلمات، کلمات به اعمال، اعمال به عادت، عادات به ارزش ها و ارزش ها به سرنوشت شما تبدیل خواهد شد”.
بنابراین اگر سرنوشت ما با اعتقادات ما مشخص و تعیین شوند، پس آنها را بسیار محکم و اساسی بسازید. باورهای حاکم بر زندگی شما چه هستند؟ من اعتقاداتم را به شما تحمیل نمی کنم، اما به عنوان یک اشاره، چندتا از اعتقادات من شامل این موارد می شود:
من لایق و قادر به موفقیت در تمام زمینه های زندگی ام هستم.
هر آنچه که من بیشتر از زندگی ام بخواهم، ابتدا خودم باید به زندگی بدهم.
ناپلئون هیل می گوید: “هر سختی، هر شکست و یا هر اندوهی با خود بذری از سود برابر و یا بیشتر حمل می کند”.

داده های بزرگ – عادات و نتایج خود را ارزیابی کنید

شرکتها در هر اندازه ای که هستند، به دنبال استفاده از اطلاعات خود نه تنها برای مدل اثرات تصمیم گیری مدیریتی گذشته، بلکه همچنین برای پیش بینی و برنامه ریزی مسائل آینده هستند. اما آیا افراد نیز همین کار را انجام می دهند؟ همه مردم می دانند که تعریف جنون انجام مکرر یک کار برای دستیابی به نتایج متفاوت است؛ اما آیا تا به حال در مورد آنچه که ما در ماه گذشته و یا در ۵ سال اخیر انجام داده ایم فکر کرده ایم؟ هنگامی که بدانید کجایید و به کجا می خواهید بروید، تنها چیزی که لازم دارید یک وسیله نقلیه است تا بتوانید به مقصد مورد نظر برسید، و تا زمانی که به هدف و یا مقصد خود می رسید پیوسته به کارتان ادامه می دهید.

برون سپاری – تمرکز بر روی نقاط قوت

برای حفظ تمرکز بر روی توسعه محصول خود و صلاحیتهای اصلی، بسیاری از شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که برون سپاری می تواند یک راه موثر و مقرون به صرفه جهت مدیریت فرآیندهای کسب و کار خاص باشد. افراد موفق همین کار را انجام می دهند.

آنها در تجارت و نقاط قوت خود تمرکز می کنند. در کتاب مارکوس باکینگهام و دونالد کلیفتون به اسم ” نقاط قوت خود را کشف کنید”، این روش را پیشنهاد داده اند: تمرکز بر روی افزایش نقاط قوت به جای از بین بردن نقاط ضعف. در غیر این صورت، شما فقط به میانه راه خواهید رفت و هیچکس برای این مقدار به شما پولی نمی دهد؛ ولیکن مردم از سراسر جهان پرواز می کنند و همچنین پول خوبی می دهند تا بهترین و عالی ترین ها را ببینند. هر کسی می تواند کارها بطور متوسط و یا حتی بطور بسیار بدی انجام داده باشد اما هر کس می تواند در چیزی بسیار عالی باشد. ترفند این است که آن چیز را پیدا کنید.

منتظر فرصت نباشید، آن را به وجود آورید!

شعار علامت تجاری اپل که می گوید “برای هر چیزی، نرم افزاری هست” نماد این ایده است که هرجا مشکلی وجود داشته باشد، راه حل های کاربردی نیز برای حل آن وجود دارد. اگر به دلایلی این راه حل ها وجود نداشته باشد، خدمات و سایت های پیشرفته بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند راه حل خود را ایجاد کنید. همچنین موردی برای زندگی نیز صدق می کند، ما نمی توانیم فقط یکجا بشنیم و مداوم از چیزی که ندارم و اینکه چرا چیزی به ما داده نشده شکایت کنیم، بلکه ما باید به دنبال آن برویم و آن ایجاد کنیم.

همانگونه که آبرام لینکلن صادقانه می گوید: ” بهترین راه برای پیش بینی آینده، خلق آن است”. پس اگر مشکلی دارید و فرصتی را می بینید، پس به دنبال آن بروید!

رایان گریویز متخصص ارشد روابط های عمومی در Cleverbridge می باشد، ارائه دهنده تجارت الکترونیک جهانی برای نرم افزارها و شرکت های SaaS. وی مسئول توسعه، اجرا و اندازه گیری استراتژی روابط عمومی شرکت های بزرگ است. قبل از ورود به Cleverbridge، او معاون ارشد فن آوری B2B BLAST بود که ارائه دهنده مشاوره استراتژیک در اجرای تاکتیک هایی برای طیف متنوعی از مشتریان می بود. زمانی که وی در این شرکت بود، رایان رهبری برخی از بزرگترین کمپین ها را برعهده داشت و راه اندازی های متعددی را به انجام رسانید و به بسیاری از برند های نوظهور کمک نمود تا موقعیت خود را تثبیت کنند. رایان با طیف گسترده ای از شرکت ها در تمام مراحل رشد و توسعه کار کرده است. او توانسته است “استراتژی مشتری” و “پیام رسانی به مشتریان” را به سرانجام برساند.

مطالب مشابه در ایده باران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *