چند ایده بازاریابی برای کسب کارها

چند ایده بازاریابی برای کسب کارها

هنگامی که مشتریان با سابقه او طبق فهرستی که بر اساس بازاریابی مچ‎اکشن در بولدر تهیه شده بود با او مشورت می‎کردند، از خدمات برخی گروه‎های پیشگامانه بهره مند می‎شدند که حمایت این گروه‎ها از شرکت بزرگی شرکت صد برادر خوش شانس گرفته تا افراد تازه‎کا بatch Action)ریان با سابقه ی او طبق فهرستی که در بازاریابی مچ اکشن نر را شامل می‎شد.

چند ایده بازاریابی برای کسب کارها

اسشوهام مدیر عامل مچ‎اکشن می‎گوید « اگر برنامه بازاریابی صحیحی در دست باشد، می‎توان یک دسته‎بندی اصلی مشخص کرد. افراد با تجربه دارای یک مقیاس هستند، به طوری که می‎توانند مانند یک تست بتا برای بازاریابی نوآورانه عمل کنند. شرکت‎های کوچک هم می‎توانند به اطلاعات مفیدی دست یابند و برای دست‎یابی به اهدافشان با برخی از آن ترفند‎ها هماهنگ شوند.

تیم مچ‎اکشن، تحول فورد فیستا را پدید آورد؛ گامی خارج از قلمروی آسوده این غول خودروساز و ترکیبی از رسانه دیجیتال و اجتماعی با رویدادهایی زنده. این برنامه عملی بازاریابی که چهار سال پیش طراحی شد، تبدیل به یک رخداد سالانه و یک کارت فراخوان برای این سازمان و برندش شده است.
اسشوهام می‎گوید: «ما نمی‎خواستیم این برند بیش از حد تجاری شود بلکه به دنبال در دسترس قرار دادن و جذاب کردن آن بودیم. هدف از این کار گفتن یک سری داستان و تشکیل اجتماعاتی‎ست که موجب شده تعداد زیادی از تازه‎کارها به دانش اندکی از این طریق دست یابند.»

داوود در برابر جالوت فراموش شده است. سخنرانان بازاریابی که می‎گویند شرکت‎های کوچک می‎توانند و باید درس‎های ارزشمندی را از رقبای قوی و غنی خود فرا بگیرند. کسانی که به تقلید صرف از بازایابان درجه یک مانند اپل، نایک، استارباکس و مرسدس بنز نمی‎پردازند و احتمالا به دنبال بهترین درس‎های و قابل انطباق‎ترین اقدامات هستند.

برای مشاهده مطالب ویژه اشتراک ایده باران خریداری نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *