معرفی استارتاپ Crazy Egg

معرفی استارتاپ Crazy Egg

استارتاپ کریزی اگ (Crazy Egg)، یک استارتاپ تحلیلی است که به شرکت ها کمک می­کند وبسایت­ های خود را کاربردی­ تر نمایند و نرخ انتقال را بهبود ببخشند. یکی از ویژگی­ های کلیدی این استارتاپ یک نقشه حرارتی است که به کمپانی­ ها و آگهی دهندگان نشان می­دهد که مشتریان در حال وقت گذرانی در کجای صفحه وبسایت هستند و بر روی چه چیزهایی کلیک می­ کنند.

معرفی استارتاپ Crazy Egg

در طی یک کلاس دانشگاهی یکی از موسسان این کمپانی، پاتل (Patel) در یک سخنرانی عمومی درباره موتورهای جستجو صحبت کرد. یکی از همکلاسی­ های او آنقدر از حرف های نیل پاتل (Neil Patel) متقاعد شد که از او خواست به یک کمپانی وسایل الکترونیکی در مورد استراتژی بازاریابی مشاوره دهد. این مشاوره باعث به وجود آمدن قراردادهای بیشتر شد. بالاخره پاتل اولین کمپانی خود را راه ­اندازی نمود، کلی پول بدست آورد، در استارتاپ­ ها سرمایه ­گذاری نمود. او به این نتیجه رسید که سرمایه گذار شدن به درد او نمی­ خورد ازین­ رو به همراه شرکای تجاریش هیتن شاه 32 ساله (Hiten Shah) و جان باتلر 30 ساله (John Butler) به کار اصلی خود بازگشتند و کریزی اگ را در سال 2008 تاسیس نمودند.
پاتل نه تنها اولین میلیون دلار خود را قبل از اینکه به سن قانونی نوشیدن الکل برسد، بدست آورد بلکه به گزارش وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) یکی از تاثیرگذارترین اشخاص وب نام گرفت، همچنین توسط مجله انترپرتور (Entrepreneur) به عنوان یکی از کارآفرینان برتر کشور انتخاب شد. در حال حاضر پاتل با هدف کمک به موفقیت دیگران، سالانه 1000 ساعت را صرف مشاوره دادن به کارآفرینان می کند؛ او این کار را کاملا به صورت رایگان انجام می­ دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *