معرفی استارتاپ Contently

معرفی استارتاپ Contently

استارتاپ کانتنتلی (Contently) به مثابه یک سایت هماهنگی برای ناشران، برندها و روزنامه نگاران می باشد. این استارتاپ نسل بعدی کمپانی های رسانه ای را تغذیه خواهد کرد. این کار با تقویت ناشران و برندها جهت تولید محتوایی که تفاوتی ایجاد کند و روزنامه نگاران جهت ساخت شغلی که بتوانند هرکار دوست دارند انجام دهند، انجام خواهد شد.

معرفی استارتاپ Contently

جو کلمن (Joe Coleman) وقتی در استارتاپ مطالعاتی کشکریت (CashCrate) مشغول کار بود فهمید برای تولید محتوا نیاز به نویسنده دارد. بعد از چهار ماه تلاش برای یافتن استعداد کافی، کلمن جهت کمک خواستن با دیگر موسسان این استارتاپ شین اسنو (Shane Snow) و دیو گلدبرگ (Dave Goldberg) تماس گرفت.

اسنو که یک نویسنده فریلنسر (به نویسنده ای گفته می شود که بدون هیچ گونه قرارداد بلند مدتی برای کارفرمایان مختلف کار می کند) بود و در سال 2010 از دانشکده روزنامه نگاری دانشگاه کلمبیا فارغ التحصیل شده بود، طرف دیگر معادله قرار داشت. او و دوستانش برای یافتن کار مناسب مشکلات فراوانی را تحمل کرده بودند. بالاخره زمانی که این سه نفر دور هم جمع شدند و تصمیم گرفتند کانتنتلی را درست کنند، اسنو در کنار دیو گلدبرگ که برنامه نویس بود مشغول کار شد.
با توجه به شرایطی که دنیای رسانه داشت و خیلی از نویسندگان قادر به یافتن کار نبودند، کانتنتلی توانست این حفره را پر کند. کانتنتلی با پرداخت یک دلار (به طور متوسط) به ازای هر کلمه و داشتن نویسندگانی که ماهانه 60 هزار دلار کار می کنند، توانسته است کسب و کار نویسندگی را رونق ببخشد. این کمپانی تا کنون 2 میلیون دلار جذب سرمایه نموده است و در حال کار با کمپانی هایی مانند دِ آتلانتیک (The Atlantic)، امریکن اکسپرس (American Express) و راک.اسپیس (Rockspace) است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *