خلق ثروت

خلق ثروت از دید برایان تریسی

خلق ثروت از دید برایان تریسی

آنچه مردم نیاز دارند
ایجاد ثروت زمانی اتفاق می افتد که شما محصول و یا خدمتی را تولید کنید و مردم بخواهند و یا نیاز داشته باشند که برای داشتن این محصول و یا حدمات هزینه ای را پرداخت کنند. عامل کلیدی و اصلی برای موفقیت کسب و کار همیشه همینگونه بوده است: پیدا کردن یک نیاز و برآورده کردن آن. همگی ما به نوعی با خدمت به مردم دیگر زندگی خود را می چرخانیم. هدف کسب و کار شما این است که کشف کنید مردم واقعا چه می خواهند و چه نیاز دارند و سپس آن ها را بهتر و سریعتر از هر کس دیگری برای مردمی که نیاز دارند برآورده سازید.

خلق ثروت

خلق ثروت

اسرار رهبری و مدیریت بازار

صدها شرکت مورد مطالعه قرار گرفته است تا از این راه بتوان اسرار رهبری و مدیریت بازار را کشف کرد . سه رمز و راز وجود دارد. اولین، برتری عملیاتی می باشد. یعنی اینکه شرکت توانایی تولید محصولات و خدمات خود را در هزینه ای بسیار پایین تر از رقبای خود توسعه داده است. دومین عامل، انس با مشتری می باشد. یعنی اینکه شرکت ارتباط بسیار نزدیکی را با مشتریان خود بر اساس دانش بسیار خوبی که از کسب و کار مشتری بدست آورده است، برقرار نموده است. سومین عامل، برتری فن آوری است، یعنی اینکه شرکت مبادرت به ارائه محصول یا خدماتی می کند که نسبت به رقیب خود برتر می باشد.

بهای اضافی

استراتژی های مختلفی وجود دارد که شما می توانید بوسیله آنها ارزش افزوده برای مشتریان و ثروت اضافی برای خودتان به وجود آورید. محصول و یا خدمات خود را به روشی بهبود بخشید که با قیمتی پایین تر، بهتر از رقبای شما باشند. محصول و یا خدمات خود را ارزان تر از رقبای خود عرضه کنید و یا سطح کیفیت خودتان را حفظ یا افزایش دهید. محصول و یا خدمات خود را بهتر از رقبایتان پیگیری کنید. محصول خود را از نظر در دسترس بودن بهتر و راحت تر از رقبای خود در اختیار مشتریان قرار دهید. قیمت ها و شرایط خود را جذاب تر و مناسب تر از رقبای خود عرضه کنید. محصولات و خدمات اضافی ارائه شده خود را به همان قیمت قبل عرضه کنید.

شهرت

شهرت شما در بازار تعیین می کند که چقدر شما می توانید محصولات و یا خدمات خود را به فروش برسانید. صمیمیت پرسنل و سهولت انجام کسب و کار با شما بخش مهمی از شهرت شما را تشکیل می دهد. فروش به یک مشتری مستلزم یک شهرت بی عیب و نقص و تمرکز بر روی بهبود محصول یا خدمات شما می باشد. محصولات و یا خدمات شما چه چیزی را برای مشتری به ارمغان می آورد؟ محصول و یا خدمات شما به مشتری کمک می کند تا از چه چیزی حذر کنند؟ محصولات و یا خدمات شما به مشتری کمک می کند تا چه چیزی را حفظ کنند؟ محصولات و یا خدمات شما به مشتری کمک می کند تا چه چیز بهتری را دریافت کنند؟

تمرین عمل:

سه راهی را که شما می توانید به موجب آنها روابطتان را با مشتریان خود بهبود دهید را در کسب و کار خود پیدا کنید .
برایان تریسی یکی از برجسته ترین افراد در موفقیت و کسب و کار شخصی است.

مطالب مشابه در ایده باران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *