بهداشت

بلیت با خاصیت صابون!

چگونه می توان جامعه را بهبود بخشید؟

فرهنگ سازی یک بخش کار است اما یک سری فعالیت های خلاقانه هم می تواند چاشنی کار شود.

بهداشت

به منظور جلوگیری از انتشار میکروب ها در اتوبوس های شلوغ سریلانکا، گروه بیمارستان های “Asiri”، یکی از بزرگ ترین مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی در کشور، از طریق آژانس تبلیغاتی Leo Burnett سریلانکا یک سری صابون های بلیتی اتوبوس را تولید کرده است. با استفاده از کاغذ ذوب شده با صابون، رول های بلیت مخصوص به مسافران شلوغ ترین اتوبوس های سریلانکا نه فقط یک بلیت یک بار مصرف بلکه بلیتی با امکان استفاده مجدد به عنوان صابون برای شستشو و محافظت از افراد در مقابل میکروب ها را ارائه می دهند.

دست اندرکاران
مدیر ارشد خلاقیت: تروور کندی
مدیر اجرایی خلاقیت: N/A
مدیر خلاقیت: اراج ویراسینها
مدیر هنری: چاندیکا ساماراویرا
مدیر هنری: آجاندا کومارا
مدیر هنری: سیدوم والتر
نویسنده: مالاکا سامیت
مدیر هنری: حسن صمدین
مدیر ارشد هنری: شایانی اوبیسکره
مدیر ارشد هنری: نادیرا واراویتا
نویسنده ارشد: روشنا رشید
مدیر امور مشتریان: سلونیکا نالاوانسا
مدیر امور مشتریان: مهناز لاحمدین
تصویرگر: پراساد چادورانگا
مدیر امور مشتریان: فرزان ملافر
مدیر روابط عمومی: کاریل فن دورت
مدیر اجرایی ارشد تولید: ارانگا هماجید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *