ابنبات چوبی

برندهای خوردنی!(کسب وکاری دو جانبه)

شرکت های مختلف برای برند خود ارزش فراوانی قائل هستند و برای تثبیت مفهوم برند در ذهن مشتریان و به خاطر ماندن آن حاضر به سرمایه گذاری های کلان هستند.

از طرفی هر موردی که با خوردن و خوشمزگی ارتباط داشته باشد در ذهن انسان هم ماندگاری بالایی خواهد داشت.در نظر بگیرید که مفهوم یک برند با یک طعم خاص در ذهن ما کدگذاری شود!

آیا این سبب ایجاد حسی متفاوت نسبت به آن برند نخواهد بود؟

بسیاری از شرکت ها در تبلیغات خود هدف کدگذاری و تثیبت را دنبال میکنند.مثلا زمانی که کوکا کولا با هزینه میلیون دلاری بطری نوشابه خود را در یک کلیپ موسیقی روی میز یک خواننده محبوب نشان میدهد از همین شگرد کدگذاری استفاده میکند.

هدف این است که حس مربوط به لذت بردن از صدای خواننده در کنار حس مربوط به برند قرار گیرد…

ابنبات چوبی

خوب نظر شما راجع به کدگذاری برندها با مزه چیست؟

چه مارک ها و لوگوهایی را میتوان به شکل خوراکی دراورد؟

مثلا نظر شما راجع به طراحی لوگوها به شکل یک آبنبات چوبی چیست؟

این روش حرکتی دو جانبه محسوب میشود.برای مثال از یک طرف این تبلیغات یک شرکت با هزینه ای مناسب و بازدهی خوب بوده و از طرفی میتواند به عنوان یک خوراکی به فروش برسد.

از این پس این سبک ایده های دوجانبه و حتی چندجانبه را بیشتر مطرح خواهیم کرد.

با تصاویر این ایده همراه شوید و سعی کنید موارد دیگری برای برند خوراکی پیدا کنید…

برای مشاهده مطالب ویژه اشتراک ایده باران خریداری نمایید.

مطالب مشابه در ایده باران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *